Spelar spel o.O

Spelar ett jättekul spel på www.hamsterpaj.net/onlinespel

Det heter "Playing whit fire"
Den går ut på att man ska vinna över andra figurer genom
att bomba dom,det kanske inte låter så kul men det är det<3
Ska visa några bilder:P

Den röda ringen är jag och jag ska genom att klicka på mellanslag försöka
att spränga lådorna(röda kryss)och nå fram till mina motståndare och "döda" dem.

De röda ringarna är mina motståndare som nu håller på att
springa runt<3

Sedan står man sist kvar<3

Men ni ska inte tro att jag är våldsam o.O

För det är jag verkligen inte^^

Prova spelet om ni vill<3
http://www.hamsterpaj.se/onlinespel/klassiker/playing_with_fire_2.html

Varsegod<3

//Krojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0