jopp

vill ni veta onödiga smågrejjor om anders:

isf läs:

-älskar att äta glassen nogger
-är sjukt rädd för sjögräs.. fyfaan blä
-hatar broccoli o spenat
-bråkar hela tiden me mina systrar
-älsklingsgodis är surt och CHOKLAD
-får rysningar av pappersservetten
-älsklingsfärg är ljusgrön och blå
-har en hund o ett marsvin
-har sommarstuga i västergötland
-har jättegalen humor
-mår illa av kaffe och läkerol
-jag mår illa när jag tänker på läkeron.. uuuuaaaäähh
-ärr hästrädd
-hatar insekter
-har haft hjärnskakning en gång
-är i dubai nästan varje höstlov
-får dåligt självförtroende ofta när jag dödar en insekt :S
-har en historia på word som just nu är ca 40 sidor lång
-är släkt med oscar wendt XD så jävla kul o skryta om de asså :D
-är kär i björn gustafsson
-äslar sin klass
-älsklmingsfilm: blades of glory
-kan lite tyska
-har bott i tyskland 2 år
-Kan säga "Skynda" på arabiska, haha!
-har varit i spökhuset på gröna lund 2 ggr, de e jättekul. testa det.
-Älskar bergochdahlbanor<3<3<3<33 puuuss på dom
-hatar te
-älskar att lyssna på musik
-svimmade sjuukt ofta när ja va liten



Jaa.. de kanske inte va så lite men aja..


kramar anders<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0