hejj :D

anders här 8D



krojsan e här me mejj

men JAG skriver för de e mitt hus ahhha

Idag så har det vart en sköön dag i skolan för vi har slutat rättså tidigt, å vi har int haft matte, eller NO eller nåt annat tråååkigt XD
Vi har spelat piano å vi e sjuuuuukt dukiga

ja har somsagt medfödd talang ! Aja, nu sitter vi o skriver.  Ja ska fråga K snart om ja får äta KEXCHOKLAD (a) ^^ hoppas hon såg att ja skre detta. oj bra, de gjorde hon!!


faaan va ja e tråkig idag, förlåååt, men ja e hur tråkig jag vill


hih, men aja hejdåå


feressten alla som jag känner, ja vill ha en massa nya msn kontakter. har bara msn till 3 st av de i min klass :<

hejdå
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0