Disco Fever>.<


Nästa vecka så ska jag & Anders på disco.

Det kommer att bli "jätte" kul,
Men man vet aldrig för att det kan hända något skitpinsamt
eller någonting bra.

Heh t.ex en gång när vi hade disco i femman
så hade jag lixom jättetråkigt i början.
Men sen,ni vill inte veta...


...okej jag kan berätta det:
Jag ställde mig upp och började nynna och dansa till alla låtar.
Sen kom en rocklåt och jag slängde med mitt hår hit och dit.
Ett tips:GÖR INTE DET!det är idiotiskt om man är jag.
För på varje disco så gick några killar fram till mig och 
frågade om jag skulle sjunga.

Jag ville bara sparka dom i magen och gå därifrån.
Jag gjorde iallafall det sista...


//Krojsan 


Kommentarer
Postat av: anders

hahaha de va typ skiiitkul på de discot asså :P



minns du när vi fick krypa under borden för o komma förbi, å när vi va skitdeprimerade i slutet, o satt o åt godis helt ensamma? haha XDXD



älskardejjj



puss o kram^^

2008-09-25 @ 15:07:29
URL: http://polsekorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0