backk

joo ja haven't skrivit här på länge.. förlåt för det :( men nu ska ja  iaf skriva^^

hmm..

va ska ja skriva om?

ja lägger in bilder istället!


ja o mina skor
Det är jag, Anders med mina superfina finskor :D


Men ja har bara använt dem två ggr, den ena var på skolavslutningen, o den andra va på en konfirmation eller va de nu heter :P

ja o min sööta kusin
här e jag och min gulliga kusin Otto :) Ja VEET att ja ser cp ut, så ni behöver inte påminna mej...

jag xD
Och här e jag! :D wohoo



nu får NI skriva lite genom en massa komentarer till alla inlägg. Tack :)<3

Ses

puss o kram från såkallade anders

(heter inte så irl, de e bara en elr kanske två personer i hela universum som kallar mej det xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0