våra bästa år:)

Jag har börjat att kolla på
Våra bästa år(Our best days of our lifes tror jag att den heter på engelska)
Och jag kollar bara för en sak
det är att en som heter Chole
lever men alla tror att hon är död.
Förutom hennes mamma eller vad hon är,
som vet att hon lever.
Och bla bla bla...
Men så har hon en pojkvän
som är jättesnäll och så.
Bla bla bla...(försöker att berätta kortfattat)
Han är "ihop" med en annan tjej.
Hon heter,bla bla bla...
Och hon Chole vill inte visa säg
för pojkvännen.
Bla bla bla...
Och i det avsnittet som kommer
nu idag ska hon nog träffa honom:)

FÅR INTE MISSA PROGRAMET:S

Hehe,om ni inte förstod någonting
kan ni kolla på 3:an men jag vet
inte vilken tid den går.
Du kan kolla på text-tv:)



//Krojsan

Kommentarer
Postat av: almsen

den serien har jag följt i många år, men nu vsr de länge sedan men har just nu på den kanalen, de är lite lång dragit det händer ju inte så dö mycket.Men de värsta är ju börja man se den kan man inte sluta...

2008-11-13 @ 13:05:16
URL: http://almsen.blogg.se/
Postat av: almsen

morgonpigg?? kl 7imorgonbitti!!!

2008-11-13 @ 13:38:25
URL: http://almsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0