scrapbooking<3<3

Ska berätta lite om igår:)
Jag var ju med min kusin och gick
på scrapbooking kurs.
Det var jättekul,men det
fövånade mig att det var så lätt:o
Hihi,och det blev ändå skiitsnyggt:)

Så jag ska visa dom fina korten jag gjorde:



Man får kolla lite åt sidan för att det ska bli rätt:)
Det hära var det kortet vi började med och det enklaste.
Jag la till ett band för att det skulle bli
lite festligare<3<3<3



Det hära var det andra kortet:)
Korten ser inte lika bra
ut som dom gör i verkligheten.



Den hära blev nog mest misslyckad:S
Aja den blev faktist rätt så fin:)



Den hära är nog min favorit:)
Visst är den snygg?
I ♥ THIS



Den hära är defenetivt roligast:)
HIHI,love it too.


Ja nu har ni sett mina bilder på korten:)
Men vänta jag har ett grupp foto:




Haha,ville bara göra det:)





//Krojsan


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se den stösta bloppisen, där DU kan annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-11-06 @ 18:49:14
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0